søndag 27. september 2009

Tur på stranda!

Selv om det er høst, har vi kost oss noen deilige timer på stranda, Hamresanden, i dag! Jeg foretrekker absolutt å ligge paddeflat å sole meg eller plaske i vannet når jeg er på stranda - men koste meg likevel masse i dag!

Deilig å kjenne sola varme:

















Jentene fant hver sin stokk og trengte ikke mer enn det for å være fornøyde!


















Heidi i farta!


















































Espen og jeg fikk lekt oss med drage - utrolig gøy! Prøvde det første gang når på ferie i Danmark i sommer og det var stiv kuling hver dag=)































































Litt kjeks - så er lykken fulkommen!

























Etter endt strandtur dro vi til svigermor for å spise deilig lammefrikasse og fårikål og ikke minst eplepai! Mmmm - perfekt!



Julia

Blogglisten

1 kommentar: