søndag 27. september 2009

Full fart lørdag!

Dagen i dag har vært kjempefin, og full fart fra kl 0630 da minsten våknet og til nå hvor jeg på øyeblikk inntar senga. Men jeg liker full fart - dager, så er fornøyd!!

Først var vi i svømmehallen og så koste vi oss ute med is i finværet i Lillesand by! Topp! Emma var første gang med og badet og hun koste seg masse! =)

Så har vi bakt muffins:














Og vi fikk besøk av onkel Eivind og kusine Benedickte=) Topp!
Her er onkel Eivind og Emma:














Og javel da, Eivind! jeg skal endre "mere" til "mer" i headeren min så du ikke friker ut!


Jeg har bakt Oreokake - deeeeilig!
























Vi har gjort klart til besøk i kveld. Espen, min kjære, fullførte verdens beste kyllingsuppe som han og Heidi begynte på i går.


























Jeg bakte rundstykker og ryddet litt.
Multitasking:

















Et bilde av stua mens den er sånn tålig på stell=)

















Og etter ungene var i seng, koste vi oss med besøk fra Karethe og Rolf! Deilig selskap, deilig mat, deilig vin og deilig kake - akkurat sånn en kveld skal være!

















Ahh - en herlig og full dag!
Nå er det natta!


Julia

Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Nemmen, så gøy at du også har blogg Julia!
    Kjempefin - og så utrolig lekkert dere har det hjemme! *sukk!*

    Ønsker deg en nydelig dag! :)

    SvarSlett
  2. Hei Monique!
    Ja, da måtte jeg prøve meg med en blogg!=) Er jo heilt i starten ennå, så finner nok min egen stil på den etterhvert.

    Har kikket på din blogg mange ganger. Jeg er så imponert over de flotte bildene dine. Spesiellt i headeren din - heilt fantastiske!
    Skal bli litt flinkere til å legge ijejn komentarer til deg!

    Ha det fint så lenge!

    SvarSlett