torsdag 24. september 2009

Jeg har blitt økologisk!


Jeg får friske og deilige grønnsaker og frukt levert på døra hver onsdag ettermiddag! Og det annbefales! Jeg bestillte litt bare for å prøve, fikk første gang i går og er kjempefornøyd!Fordi det var så godt!! Appelsinene var fantastiske, så saftige! Og tomatene - de smakte faktisk noe!

















Dette kan man bestille gjennom AVIGO iallefall i Lillesand, men jeg tror man kan få levert ellers på Sørlandet også. Dette er en attføringsbedrift som gjør en kjemejobb på mange områder. Og jeg må si - det føles mye bedre å gi penger til dem, enn til de store kjedene. I tillegg til at maten er økologisk, fra nærmiljøet (du kan se nøyaktig hvilken gård din mat kommer fra), enkelt (akkurat som en nettbutikk), topp service og god pris!

Ha en strålende torsdag!

Julia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar