torsdag 1. oktober 2009

1. oktober, 1. oktober, 1. oktober!!!

Denne datoen har hjemsøkt meg, for da har jeg bestemt meg for å skikkelig begynne å trene. Jeg kom egentlig fint i gang i august, men så skled det ut etter en uke på ferie, motivasjonen dalte litt og jeg tenkte 1. oktober, 1. oktober - DA er det skjerpings!

Jeg har giret meg selv opp de siste dagene, og i dag formiddag trillet Emma og jeg en tur på treningstudioet her i Lillesand får å bli medlem. I kveld hadde jeg min første økt - og det føles deilig!! Motivasjonen er igjen på topp og jeg har stor tro på at dette skal jeg få til! De har barnepass på treningstudioet hver formiddag, så neste uke skal jeg levere Emma fra meg og trene sammen med de andre hjemmemammaene! =)

Deler dette med dere, for da MÅ jeg jo få dette til!=)



























Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar