onsdag 7. oktober 2009

Sosial dag!

I går hadde jeg en herlig sosial dag, nesten fra jeg sto opp til jeg la meg!
Herlig!

Først fikk jeg besøk til lunsj av min tidligere kollega Kamilla og hennes nydelige Andreas (4 mnd). Han og Emma koste seg sammen mens vi mammaer skravlet så mye vi klarte=) Herlige søte små.

















Så fikk jeg denne herlige blomsten fra Kamilla!
















Tusen takk for besøket! Kjempehyggelig å se deg igjen og hilse på lille Andreas!

Til middag fikk vi besøk av min lillebror, Thomas.
Her er et bilde av han og Heidi.
(Han er nok ikke heilt fornøyd med at jeg viser bilde av han med håret etter regnet, men går nok greit=))























På kvelden var det klart for jentekveld hos Karianne som jeg studerte sammen med. Her var vi 4 jenter som  koste oss med alt det deilige som ble servert. Mmmm -takk! Alltid koselig å treffes jenter!!

















Karianne er så flink til å pynte i grupper, så må bare ta med dette:
















Det var en herlig tirsdag!

Nå må jeg raske på. Vi må stelle oss her hjemme. Så skal Heidi i barnehagen før Emma og jeg skal en tur til banken og så et lite besøk på jobb.

Ha en fin onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar