fredag 2. oktober 2009

Jentehelg!

Da var det fredag igjen! Herlig!=)
Espen har reist på jakt og jeg skal kose meg med prinsessene mine og venninner.
Guttefri sone denne helga!

Jeg syns Emma var så kult kledd i dag, så må bare vise henne frem:






















Den nydelige kjolen har Emma fått fra mi gode venninne Bente. Den har hun strikket selv! Tenk å kunne strikke noe sånt! (jeg er håpløs..) Elsker iallefall kjolen og vil bruke den så mye som mulig før den blir for liten.

Det lilla er også ull og er kjøpt på Hermine, er herlig liten barnetøybutikk her i Lillesand.

Jeg prøver jo å være sunn for å få av de siste babykiloene. Men det er jo helg, og litt må jeg vel kunne unne meg! Så da ble det denne:






















Dette er vel nesten sunt, er det ikke?

GOD HELG!




Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Nydelige jenta! Så bra du får brukt kjolen. Var redd den var forliten før ho fekk den! <3

    SvarSlett
  2. Kjolen passer perfekt og er nyyyyydelig!!

    SvarSlett