torsdag 8. oktober 2009

Kaos til kontroll på Heidis rom!!!

I dag har jeg endlig fått ryddet rommet til størstesnuppa mi, Heidi. Jeg har tenkt at jeg burde gjøre det i flere uker nå, men bare ikke gidda. Sånn så det ut i dag tidlig:
















Og når det blir så ille da bare mister jeg motet, og har derfor utsatt og utsatt og utsatt... Jeg håper det er flere som kjenner seg igjen der ute!=)

Etterhvert som jeg begynte å grave i rotet fikk jeg litt dårlig samvittighet etterhvert som jeg oppdaga alt støvet... Men nå er det vasket, ryddet og virkelig på stell=)

































Så har jeg blitt inspirert av alle de flotte interiørbloggene der ute og har nå fått en nydelig tallerkenhylle som brukes til bokhylle. Da jeg hørte at bestefaren til Espen hadde en gammel stående i kjelleren som ingen ville ha, ble jeg overlykkelig! Litt maling måtte til, men nå er den fin syns jeg. Har kjøpt noen skjønne knotter til skuffene, men skruene til dem var for korte i forhold til selve skuffene. Og siden jeg ikke er noe praktisk anlagt i det hele tatt, må jeg ha hjelp av min mann når jeg møter på sånne utfordringer=)

























Speil og tavle fra Sia.

















Er egentlig ganske fornøyd med rommet hennes. Men det rengs absolutt litt bedre løsninger for oppbevaring av leker. Nå er det ikke så veldig mye system, og det står altfor mye på gulvet synes jeg. Så neste gang jeg skal til IKEA, tror jeg noe alle dette må bli med hjem:






















Blogglisten

1 kommentar: