søndag 6. februar 2011

Vårstemning allerede?

Ja, iallefall her! Etter denne ukens mildvær på sørlandet, har mengen snø minket betraktelig=) Jeg er så klar for våren nå at jeg holder på å sprekke! Februar og mars er bare tortur. Bli ferdig så det kan bli vår!! Alle som kjenner meg vet jeg elsker VÅR, jeg elsker SOMMER, jeg elsker LYS og VARME! Nå er det ikke lenge igjen. Og jeg ber de høyere makter; vær så snill; ikke kom mer snø! Vet jeg er litt vel optimistisk nå, det er 6. februar og vinter. Men tør likevel å håpe. Tida går fort!
Prøver å skape litt vårstemning i heimen:


 Jeg har klart å holde liv i hortensiaen min i en hel uke nå. Det er ny rekord for meg. Dette skal jegklare! Den ultimate husmortesten=)


Men våren i annmarsj er det også på tide med nytt tøy! Forrige søndag bestemte jeg meg for å rydde i klesskapet og kaste alt jeg ikke liker. Det var faktisk halvparten av alle klærne det! Så når jeg sier at jeg ikke har klær, så har jeg faktisk ikke det. I samme slengen vil jeg annbefale den fantastiske butikken Frøken Friis i Lillesand. Kjører noen forbi Lillesand en eller annen vei, ta en liten avstikker her! ALT de har er fint! Og servicen er den beste!


Ha en herlig søndag alle sammen!

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar