søndag 26. september 2010

Kjærestetur i fjellet!

En søndag i august gikk det plutselig opp for meg at Espen og jeg ikke hadde hatt en hel helg alene sammen siden vi fikk barn for over 4 år siden. Nesten så jeg kjente jeg fikk panikk bare av tanken! Noen timer senere var datoen satt, svigermor booket som barnevakt (tuuusen takk!) og planen var klar. Vi ville på fjelltur!

Vi hadde en heilt fantastisk helg sammen! Herlig å være bare oss to alene i fjellet! Ikke noe støy, ingen mobildekning, ingen forstyrrelser - bare oss=) Og været kunne ikke blitt bedre! Shorts og t-skjorte i fjellet i september - me like!







Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Nydelig natur og fine bilder! Så flott at dere fikk en slik helg for dere selv =)

    SvarSlett
  2. Hei Julia♥

    Takk for hilsen... og FOR en god ide...
    min mann elsker reker, og det er jo så godt.
    DET skal jeg lage i dag.. perfekt!

    FOR en nydelig liten bakejente du har...
    så flink og legger ut smør og blåbær.. bake er utrolig kos med barna, og min lille solskinnsbolle som er verdens største kakemons, skal jeg herved bake med denne helgen!

    Håper dere hadde en fantastisk flott tur i fjellet.. det er SÅ viktig og unne seg litt alene tid.. følg med på bloggen min fremover noen dager.. det kommer noe som passer dere perfekt, som dere kan vinne!!

    ♥♥♥

    SvarSlett
  3. Hei Julia.

    Takk for skryt på bloggen vår :) Du kan gå inn på www.myfirstroom.se for å designe egne veggord. Så sender du oss bare en mail på asmaleriet@gmail.com hvor du forklarer hvem font,størrelse og farge du ønsker på teksten du vil ha :O) Vi kan sende det til deg i post. Denne siden er svensk, men det er fra denne produsenten vi selger. Du kan bruke de svenske prisene å gå etter. Vi ligger omtrent på det samme.

    Ha en fin dag.

    mvh Heidi

    SvarSlett