fredag 5. februar 2010

Jeg har blitt selger for herlige barneklær fra Me&I

Yes, klærne er bare så herlige! Absolutt favoritter hos eldstejenta Heidi. Utrolig kule og og fantastisk kvalitet! Og siden jeg har såå stor tro på produktet, var jeg bare nødt til å begynne å selge dette!

Sjekk ut nettsiden Me&I

Klærne selges via hjemmesalg, så hvis det er noen sørlandsmammer der ute som ønsker et treff hos seg, er det bare å rope ut! Vi trenger også flere selgere=)

Under kommer litt bilder fra nettsiden=)
Jeg skal også få tatt noen fine bilder av jentene mine i Me&I klær å få lagt ut. God helg!


































































Blogglisten

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Så koselig blogg du har! Jeg gikk gjennom noen gamle innlegg på bloggen min og fant en kommentar som var fra deg. Tror ikke jeg fikk svart på den da pga den dårlige formen...
    Ser at jeg har fått deg hektet på Twilight :) Jeg er selv fremdeles like hektet og har sett filmen ca 50 ganger eller no ;) Nå gleder jeg meg til New Moon kommer ut på dvd, selv om jeg ikke likte den like godt som nr 1 da...
    Ha en fin dag!
    Klem Linda

    SvarSlett