fredag 25. september 2009

På besøk hos Hilde og 3 uker gamle Mathilde

Siden jeg var første mann i jentegjengen til å få barn, syns jeg det er kjempestas når de andre så smått begynner å henge seg på! I dag var Emma og meg på Søm og besøkte mi venninne Hilde og hennes nydelige Mathilde!













Hos Hilde kom også Tone (som normalt tilbringer dagene på legestudiet i Polen - flinke jenta!!!). Kjempetopp å se henne igjen også! Hun tok godt vare på Emma mens jeg knipset bilder.













Emma, som snart er 4 måneder, var jo som en kjempe i forhold til lille Mathilde.

Takk for noen herlige timer jenter!!

Nå er ungene i seng og sofaen skal inntas!

3 kommentarer:

  1. Neiså gøy, jeg kommer til å følge med:-)
    Så koselig å være med dere!! Hærlig verdifull tid, og verdifulle mennesker. Så glad for å kunne ha dere i mitt liv, til tross for avstanden i hverdagen vår. I ekte vennskap kan man vokse hver for seg, men allikavel ikke trenge å vokse fra hverandre:-)
    Gode gode klemmer.
    Ps: Polen er ikke lang unna..
    Witamy W Warszawa:-)

    SvarSlett
  2. å, så koselig!!!!!!!!!!!
    du er nydelig:)

    får bare kommet hjem en bitteliten tur i høst, men håper vi ses til jul!

    glad i deg! martine

    ps: koster det økologiske mer enn vanlig? virker jo genialt :)

    SvarSlett
  3. Hei igjen begge to!

    Setter kjempestor pris på dere begge to selv om vi ikke får sett hverandre så ofte! Håper vi får til å treffes alle sammen i jula!

    Tone: jeg kommer å besøker deg en gang på nyåret! Lykke til dette semesteret!

    Martine: det koster litt mer, men ikke mye - så for meg er det verdt det. Foreløpig er det jeg har fått av mye høyere kvalitet enn ellers - så da blilr det spist istedenfor kastet - så regner med prisforskjellen går nesten opp i opp bare der..=)

    Klemmer til dere begge to!

    SvarSlett